Nahajaš se > Izkušnje > Izkušnje
Izkušnje

Zagotavljanje kakovosti je temeljni pogoj za zagotavljanje zadovoljstva odjemalcev in njihovo nadaljnjo naklonjenost. To pomeni, da se mora ponudnik neprestano prilagajati odjemalcem in njihovim zahtevam. Pri tem ne gre prezreti vloge zaposlenih, ki predstavljajo enega najpomembnejših delov izobraževalnega procesa. Ustvarjalci dodane vrednosti so namreč ljudje. Vendar se zgodba tukaj šele začne.

 

Pri iskanju novih pristopov na področju hotelirstva in turizma, ki temeljijo na spoštovanju naravnega in kulturnega okolja, spoštovanju lokalnih vrednot, etičnem razvoju lokalnega gospodarstva imajo posebno težo izkušnje zaposlenih, njihova kreativna moč in zavzetost za prenos svojega znanja in veščin na tiste, ki si tega želijo. Izkušnje predavateljev, ki razpolagajo z bogatim teoretičnim ozadjem se nadgrajujejo z izkušnjami študentov, ki prihajajo iz različnih kulturnih in gospodarskih okolij in izkušnjami vseh, ki v reševanje problemov in iskanje rešitev vnašajo različne poglede, saj s tem plemenitijo tako proces izobraževanja kot turistično dejavnost.

  • Zadnje novice
    17. Jan 2018
    Izredni izpitni rok
    Več >>
    15. Jan 2018
    Rezultati izpita - Protokol v hotelirstvu in turizmu
    Več >>
    10. Jan 2018
    Štipendije - Brunej
    Več >>
    9. Jan 2018
    Rezultati izpita - Protokol v hotelirstvu in turizmu
    Več >>
    8. Jan 2018
    Vabilo na okroglo mizo
    Več >>
    8. Jan 2018
    Obvestili
    Več >>
    Kako do nas ?
    Obvestila
    17. Jan 2018,
    15. Jan 2018,
    10. Jan 2018,

    Visoka šola za hotelirstvo in
    turizem Bled

    Prešernova 32, 4260 Bled

    t: 08 / 205 59 59

    m: 040 / 322 106

    m: 040 / 322 299

    f: 04 / 575 34 40

    e: referat@vs-bled.si

    REFERAT

    Delovni čas:

    petek od 14h do 16h

    t: 08 / 205 59 58

    f: 04 / 575 34 30

    e: referat@vs-bled.si